سرویس VoIP (فرازتل) سازمانی

سرویس تلفن ثابت سازمانی (VoIP)، راهکار جامع ارتباطی بر بستر اینترنت و IP است که بر پایه زیرساخت‌های امن شرکت ارتباطات فرزانگان پارس و مبتنی بر فناوری سیپ‌ترانک (SIP Trunk) بنا شده است. این سرویس  از بسترهای متنوعی از جمله فیبر نوری، ADSL، امواج رادیویی، مودم‌های سیم‌کارتی و حتی زوج‌سیم مسی امکان‌پذیر می‌سازد.

کیفیت ثابت

فاقد نوسان

سرویس VoIP (فرازتل) سازمانی چیست؟

سرویس‌ SIP Trunk به عنوان یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ابزارها برای ارتباطات تلفنی در سازمان‌ها، کاربردهای گسترده‌ای دارند. تقریباً بیشتر کسب‌وکارها به استفاده از سیستم تلفن سازمانی ویپ روی آورده‌اند تا با استفاده از آن نه‌تنها هزینه‌ها را کاهش دهند، بلکه عملکرد سازمان را توسعه بدهند. با بهره‌گیری از سرویس تلفن مبتنی بر اینترنت فرازتل، بخش بزرگی از هزینه‌های ارتباطات سازمان‌ها کاهش می‌یابد و امکانات متعدد و ویژگی‌هایی نظیر مقیاس‌پذیری، مالکیت دائمی، جابه‌جایی آسان و یکپارچگی تمامی ابزارهای ارتباطی در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

سرویس VoIP (فرازتل) سازمانی چگونه کار میکند؟

سیپ ترانک یا همان Sip Trunk  یک لینک ارتباطی بین دو مرکز تلفن می‌باشد که می‌توان از طریق آن چندین تماس را به صورت همزمان انتقال داد. در حقیقت sip  ترانک یک ارتباط پر ظرفیت بین دستگاه سانترال و یا سرور voip مشترک و سوییچ های مخابرات می‌باشد. این سرویس از یک شبکه سوئیچ بسته استفاده می کند که در آن تماس های صوتی به بسته های دیجیتالی تبدیل می شوند و از طریق شبکه به مقصد نهایی ارسال می شوند.

مزایای سرویس VoIP (فرازتل) سازمانی

  • کاهش هزینه دایری خطوط تلفن سنتی و هزینه‌های نگهداری آن‌ها
  • افزایش انعطاف‌پذیری با امکان افزودن یا کاهش خطوط ارتباطی با تغییرات در سیستم
  • انتقال صدای باکیفیت و بدون اختلال
  • امکان ارسال داده‌های چندرسانه‌ای مانند صدا، تصویر و ویدئو
  • مقیاس‌پذیری: سیپ ترانک به‌راحتی می‌تواند با گسترش سازمان و افزایش نیازها همگام شود.
  • قابلیت ادغام با سیستم‌های نوین

نیازمند راهنمایی و مشاوره هستید؟

کارشناسان مجرب ما آماده پاسخگویی به سئوالات شما و مشاوره در جهت خرید بهترین سرویس متناسب با نوع استفاده و نیازمندی شما هستند. شما می توانید با شماره زیر ارتباط خود را آغاز نمایید.

سئوال دارید؟ شاید در اینجا پاسخ را پیدا کنید!

در این بخش می توانید پر تکرار و متداول ترین سئوالات و پرسش های سایر مشترکین را مشاهده کنید، شاید برخی از سئوالات شما در این بین باشد و پاسخ سئوال خود را دریافت نمایید

VoIP به تنهایی ارتباطات صوتی را از طریق اینترنت فراهم می‌کند، درحالی‌که سیپ ترانک امکانات گسترده‌تری از جمله ارتباطات چندرسانه‌­ای را پوشش می‌­دهد.

بله، با استفاده از دستگاه ATA این امکان وجود دارد که تلفن معمولی به سرور ویپ متصل شود.

مرکز تلفن تحت شبکه است که میزبانی آن توسط یک سرویس‌دهنده VoIP صورت می‌گیرد. از آنجا که این راه‌حل مبتنی بر تکنولوژی Cloud (ابر) است، دسترسی به این مرکز تلفن، نیازمند اتصال به اینترنت است ولی در مقابل به هیچ‌گونه سخت‌افزار و نرم‌افزاری نیاز ندارد.

خیر،سرویس سیپ ترانک مستقل از سرویس اینترنت است و بصورت یک سرویس اختصاصی و مستقل ارائه می شود و از اینترنت یا شبکه های دیگر قابل دسترسی نیست و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.